NCI /ORGANIZACJA

Misją naszej organizacji jest jest budowanie społeczeństwa wyposażonego
w wiedzę i umiejętności oraz przygotowanego na technologiczne wyzwania przyszłości. W obecnych pracach badawczych skupiamy się na tematyce fake news i na tym, jak dezinformacja wpływa na kształtowanie opinii publicznej
w Polsce i Europie.
W naszych opracowaniach znajdziecie zbiór najciekawszych zjawisk społecznych i wydarzeń cyfrowych, przez które codziennie zmienia się nasza rzeczywistość – nie tylko internetowa, ale przede wszystkim ta realna.

Etapy projektu

04-11/2020

Projekt “Cyberbezpieczne NGO”

02/2020

Szkolenie “Fake News w pracy moderatora”

12/2019

Konferencja “ten event to fake news”

09/2019

Nawiązane współpracy z fundacją Sapere Aude oraz ze stowarzyszeniem Młody Dolny Śląsk

08/2019

Początek działalności Narodowego Instytutu Cyberbezpieczeństwa

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Partnerzy

Nasz zespół ekspertów

_

dr Adam Lelonek

Główny Analityk ds. Bezpieczeństwa Informacyjnego

Doktor nauk politycznych, były wieloletni wykładowca, dziennikarz, a także współpracownik i ekspert wielu organizacji pozarządowych. Przez ostatnie lata pracował z zagadnieniami z obszaru wojny informacyjnej i psychologicznej. Na doświadczenie zawodowe składają się pełnione wcześniej funkcje i stanowiska: prezesa Fundacji Centrum Analiz Propagandy i Dezinformacji, eksperta Fundacji Pułaskiego i Warszawskiego Instytutu Inicjatyw Strategicznych, analityka portalu CyberDefence24.pl, członka Zarządu Fundacji Centrum Badań Polska-Ukraina, zastępcy redaktora naczelnego portalu PolUkr.net oraz dziennikarza portalu Defence24.pl.
Zainteresowania badawcze: zagrożenia informacyjne, w szczególności dezinformacja, narracje i inne formy manipulacji informacją, operacje informacyjne i psychologiczne, stosunki międzynarodowe, Europa Środkowo-Wschodnia, Stany Zjednoczone

Konrad Mazurek

Redaktor / Specjalista ds. bezpieczeństwa teleinformatycznego

Ukończył Telekomunikację na Politechnice Wrocławskiej, na co dzień zajmuje się bezpieczeństwem teleinformatycznym w sektorze finansowym, gdzie odpowiada za tworzenie i utrzymywanie wizji, strategii i programu przedsiębiorstwa w celu zapewnienia odpowiedniej ochrony zasobów informacyjnych i technologii. Opracowuje i wdraża procesy w całym przedsiębiorstwie w celu zmniejszenia ryzyka związanego z informacją i technologią informacyjną, reakcja na incydenty, ustanawianie odpowiednich standardów i kontrolowanie, zarządzanie technologiami bezpieczeństwa oraz kierowanie tworzeniem i wdrażaniem polityk i procedur. Uczestniczy w pracach związanych z dostosowaniem sektora finansowego do Komunikatu Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego dotyczącego przetwarzania przez podmioty nadzorowane informacji w chmurze obliczeniowej. Entuzjasta security awareness, uważa że edukacja i uświadamianie społeczeństwa w zakresie cybersecuirty, to bardzo duży krok w stronę poprawy bezpieczeństwa użytkowników, a co za tym idzie i systemów.

Tomasz Jasiński

Członek Rady

Absolwent kierunku zarządzania na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu, ukończył studia podyplomowe z prawa gospodarczego i handlowego na Uniwersytecie Wrocławskim. Prowadził działalność gospodarczą ARTSIGNUM Tomasz Jasiński. Pracował jako Specjalista ds. obsługi klienta, Dyrektor operacyjny w PromoSMS.com; Chief Operating Officer w rebug.io; Wiceprezes Zarządu w MEXT Sp. z o.o.; Koordynator pilotażowej edycji projektu asperIT w Europejskiej Fundacji Aktywizacji Społecznej EFAS; Prezes Zarządu Fundacji w Europejskiej Fundacji Aktywizacji Społecznej EFAS

Marzena Wasilewska

Project Manager

Pedagog, trenerka umiejętności miękkich, koordynatorka projektów.
Ukończyła studia pedagogiczne na Uniwersytecie Wrocławskim, studiowała także Zarządzanie Organizacją oraz Zarządzanie Zasobami Ludzkimi na Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Ukończyła liczne kursy podnoszące kwalifikacje, między innymi: Szkołę Trenerów Stowarzyszenia CEL, Polską Szkołę Trenerów AEGEE, Kurs Liderów Grup Organizacji Pozarządowych, Kurs Liderów Grup Instruktorskich. Doświadczenie zdobywała w wielu Organizacjach Pozarządowych na terenie Wrocławia i Legnicy, jako Koordynatorka Projektów i Trenerka. Obecnie także Wiceprezes do spraw Pracy z Kadrą w Organizacji Harcerskiej Pro Mundi, gdzie zajmuje się kształceniem Młodych Liderów oraz wpieraniem w rozwoju Dzieci i Młodzieży.
Prywatnie: Instruktorka harcerska w stopniu podharcmistrza, niegdyś licencjonowana zawodniczka tenisa stołowego, uwielbia taniec, interesuje się zdrowym stylem życia. Fanka kuchni indyjskiej, dobrej książki i równie dobrej muzyki.

Kazimierz Szepiela

Członek Rady

Trener, manager, doradca, społecznik. Absolwent Politologii na Uniwersytecie Wrocławskim i Szkoły Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych Elżbiety Sołtys. Zaangażowany w pracę na rzecz sektora pozarządowego w kraju i za granicą. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor Domu Spotkań im. Angelusa Silesiusa oraz konsultant regionalny Narodowej Agencji Programu „Młodzież w Działaniu”. Pracował jako trener podczas projektów edukacyjnych w Wielkiej Brytanii, Austrii, Ukrainie, Białorusi. Koordynator Programów Wrocławski Fundusz Małych Inicjatyw oraz Mikrogranty NGO – funduszy dotacyjnych na rzecz oddolnych inicjatyw społecznych. Członek Zarządu Fundacji Umbrella oraz Instytutu Edukacji Społecznej.
Specjalizuje się we wspieraniu liderów organizacji pozarządowych w obszarach: zarządzania organizacją, w tym zarządzania strategicznego, pozyskiwania środków na działalność statutową, prowadzenie podmiotów ekonomii społecznej. Współtwórca i członek zarządu Dolnośląskiej Rady ds. Młodzieży. Przewodniczący Dolnośląskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego I Kadencji. Autor publikacji z obszaru partycypacji społecznej młodzieży, źródeł finansowania działalności statutowej, a także współautor propozycji aktualizacji Strategii Rozwoju Województwa Dolnośląskiego o tematykę młodzieżową. Wraz z zespołem Domu Spotkań im. Angelusa Silesiusa laureat nagrody Pro Publico Bono dla najlepszej organizacji pozarządowej o zasięgu regionalnym. Za swoją działalność uhonorowany przez Sejmik Wojewódzki Odznaką Honorową „Zasłużony dla Województwa Dolnośląskiego”.

Zainteresowania: podróże, gotowanie, koszykówka, pływanie, popkultura lat 80.

Działania NCI

Jako Narodowy Instytut Cyberbezpieczeństwa opieramy swoją działalność na czterech filarach:

Fake news

Wyszukujemy, analizujemy i opisujemy fałszywe informacje w formie opracowań kwartalnych - sprawdź nasze raporty!

Szkolenia i wydarzenia

Współpracujemy z różnymi podmiotami na rozmaitych szczeblach - od organizacji pozarządowych i szkół podstawowych, do komórek i departamentów państwowych.

Cyberbezpieczeństwo

Organizujemy szkolenia oraz wydarzenia tematyczne związane z cyberbezpieczeństwem!

Kampanie społeczne

Dbamy o uświadamianie społeczeństwa, oferujemy konsultacje z zakresu cyberbezpieczeństwa - od teorii, do praktyki.

Jak mogę się z Wami skontaktować?

Zapraszamy do wysyłania wiadomości e-mail na adres kontakt@nci.org.pl. Możesz również wysłać nam wiadomość na Facebooku https://www.facebook.com/instytutcyberbezpieczenstwa/ lub zadzwonić pod numer +48 574 923 305.

Chciałbym z Wami współpracować, czy to możliwe?

Szukamy zarówno wolontariuszy, jak i koordynatorów i ekspertów w dziedzinie cyberbezpieczeństwa.
Zapraszamy do kontaktu!

Jak zapisać się na szkolenie?

Szkolenia dobieramy indywidualnie do potrzeb klienta, organizacji lub firmy. Zapoznaj się z naszą ofertą pod tym linkiem. Masz jakieś pytania? Skontaktuj się z nami.

Gdzie mogę przeczytać Wasze opracowania kwartalne?

Wszystkie raporty znajdują się w tej zakładce. Chciałbyś partycypować w ich tworzeniu?
Zapraszamy do kontaktu.

Chcę zorganizować wydarzenie lub stworzyć kampanię społeczną. Możecie mi w tym pomóc?

Oczywiście. Napisz do nas lub zadzwoń – ustalimy wszystkie szczegóły.

Zapoznaj się z najczęściej udzielanymi przez nas odpowiedziami. Mamy nadzieję, że rozwieją one Twoje wątpliwości. Zapraszamy do kontaktu.

T: +48 517 916 805 | E: kontakt@nci.org.pl
Narodowy Instytut Cyberbezpieczeństwa
ul. Mglista 14a lok. 12,
53-020 Wrocław
NIP: 8971786007 | KRS:0000437413